שיווק באינטרנט

כולם רוצים להגיע למקום ה-1 בגוגל, אבל איך עושים את זה? ל-tag פתרון קידום אתרים מקיף שנועד להגדיל את החשיפה והכניסות לאתר שלכם ובד בבד לפתח את התכנים באתר, לשפר את חוויית הגולש ולהעלות את מספר ההמרות באתר. בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים, מחקר מעמיק וידע שנצבר
על ידי המקדמים שלנו, קידום האתר שלכם ישתפר במיקומים ותשיגו תנועה רבה ואיכותית יותר ולקבל לידים איכותיים עבורכם.

לוגו לחמן בגרות ופסיכומטרי

לחמן

אתר לחמן המקודם ע”י tag, מוביל בתוצאות החיפוש במילים התחרותיות ביותר בתחום הבגרויות. מעל ל-70% מהכניסות לאתר מגיעות מתנועה אורגנית המביאה ביקורים איכותיים לאתר, ללא הוצאות על פרסום.

לוגו קידום בגרויות ופסיכומטרי

קידום

אתר קידום נמצא במיקומים גבוהים במילות המפתח החשובות והתחרותיות: פסיכומטרי ו-קורס פסיכומטרי. בנוסף, בעזרת אופטימיזציה של האתר, הצלחנו להעלות את כמות הלקוחות המגיעים מהאתר באופן משמעותי.

לוגו מוקד 101

 

מוקד 101

קבוצת 101 מתמחה בתכנון והתקנה של מערכות אבטחה מתקדמות: מערכות אזעקה, מצלמות אבטחה, מערכות גילוי אש, מוקד כולל ניידות סיור 24 שעות.

פרסום בגוגל ובאינטרנט הוא אחד הכלים היעילים ביותר לשיווק באינטרנט. פרסום במנוע החיפוש של גוגל
מאפשר למפרסם להגיע מצד אחד לקהל רחב של גולשים שנכנסים מדי יום למנוע החיפוש הגדול בעולם,
ומצד שני להתמקד בקהל יעד ספציפי של גולשים המחפשים בדיוק את השירות או המוצר שהוא מוכר.

עוד יתרון עצום של פרסום באינטרנט ופרסום בגוגל הוא המודל העסקי שלו – המפרסם משלם רק אם הקליקו על
המודעות שלו (Pay Per Click – PPC), ויכול לקבוע כמה הוא מוכן לשלם על כל הקלקה. הקלקה
על המודעה מובילה את הגולש לדף נחיתה ייחודי שבו בדרך כלל מבצע הקונה פעולה כלשהי
(מילוי טופס השארת פרטים או קניית מוצר). פעולה זו נקראת המרה.

 

 

 

 

Mobile Marketing

קמפיין שנבנה במטרה להביא נרשמים לכנס שיווק סלולרי. הקמפיין פעל במקביל ברשת החיפוש של גוגל ובבאנרים באתרים רלוונטיים, והצליח להביא ללקוח כמות מרשימה של נרשמים בתוך זמן קצר ובעלות נמוכה.

לוגו קיקומן

Kikoman

קמפיין Youtube לחברת “קיקומן” המשווקת מוצרי סויה. במסגרת הקמפיין צולמו סרטונים המשלבים מתכונים טעימים ומהירים עם מוצרי הסויה של קיקומן. שלבים בתוכם את מוצרי הסויה של קיקומן. צפו בסרטונים כשאתם שבעים. הסרטונים זכו להצלחה מסחררת בארץ ובעולם

באנרים ודפי נחיתה הם כלים מרכזיים בפרסום באינטרנט. עיצוב באנרים או דפי נחיתה שימשכו את הגולש ויניעו אותו לפעולה הם מפתח חשוב להצלחת כל קמפיין.

בניית קמפיין טוב תלויה לא רק ברעיון שיווקי ובהבנה של השוק, אלא גם בעיצוב שימשוך את העין ויעודד את הגולש לפעולה, וכאן היתרון של tag בא לידי ביטוי. אנחנו מעצבים את הבאנרים ודפי
הנחיתה בהתאם לכל קמפיין ולמטרות הייחודיות שלו, על מנת להבליט את המוצר שלך על פני המתחרים.

טאקט

עוצבה סדרת באנרים שיווקיים שהגדילה את מספר הכניסות לאתר ואת כמות הפניות לחברה.

Mobile Marketing

עוצבו באנרים ודפי נחיתה לקידום כנס בנושא שיווק סלולרי שערכה המכללה.

ישראל היא המדינה שתושביה מבלים את הזמן הגדול ביותר בפייסבוק, למעלה מ-10 שעות בחודש. למעלה מ-90% מהתושבים גולשים לרשת החברתית הגדולה בעולם. הארגונים בעולם הבינו את
החשיבות הגדולה והכלי השיווקי שיכולות להיות הרשתות החברתיות כמו פייסבוק או לינקדאין.

בשביל באמת להשתמש ברשתות החברתיות בתור כלי עזר לארגון שלכם, חשוב להבין מה ניתן להשיג מקידום הארגון שלכם בפייסבוק, אם זה בתחום השירות – יצירת אפשרות לשיח עם הלקוחות והעובדים, גם בתחום המכירות – דרך מודעות ממומנות או דרך אפליקציות וכמובן מיתוג החברה.

Matrix

נבנה דף בית עבור החברה ב-linkedin , הרשת החברתית-עסקית המובילה כיום.

Mobile Marketing

נבנה עמוד facebook עבור המכללה לשיווק סלולרי – פלטפורמה המאפשרת חשיפות רבות ושיתוף ויראלי של תכנים ואירועים שיוצרת המכללה.

טאקט

נבנה דף בית עבור החברה ב-linkedin , בו מפורסמים שירותי החברה, חדשות אחרונות מהשטח ומשמש גם כפלטפורמה לגיוס ראשוני של עובדים.

share on