פרסום בפייסבוק

כלי הפרסום של Facebook – כל האפשרויות העומדות בפניכם.

פייסבוק היא לא סתם רשת חברתית, היא ה-רשת החברתית. פייסבוק כבר מזמן חצתה את רף המיליארד משתמשים וכל הסימנים מראים שמארק צוקרברג וחבורתו לא מתכוונים להאט את הקצב. כמפרסמים, פרסום בפייסבוק מאפשר לכם גישה לקהלי יעד רחבים ועצומים מפולחים לפי כל צורה אפשרית, החל מגיל, מין ומקצוע וכלה במקום עבודה ותחביבים.

פייסבוק מבקשת ליצור ערך אמיתי עבור מפרסמים ולתת לכם מגוון רחב של כלים שיאפשרו לכם להפיק מקסימום ערך מפרסום ברשת החברתית ולאפשר לכם מעקב יעיל ואיכותי אחר הנתונים. היא דואגת לעדכן את הכלים הפרסומיים שלה באופן תדיר והיא מבקשת למצב את עצמה כפלטפורמה המובילה בעולם הרשתות החברתיות. אז כדי שתשארו מעודכנים קבלו סקירה קצרה של כמה כלים מובילים לפרסום בפייסבוק.

3 כלים מובילים לניהול  בפייסבוק

Multi Product Ads  

ביוני 2014, פייסבוק השיקה כלי חדש בשם Multi Product Ads, או בעברית צחה – מודעת ריבוי מוצר (מה לעשות, לא כל דבר אפשר באמת לתרגם ושזה יצליח). החידוש שהוצג ב- Multi Product Adsהוא האפשרות להכיל מספר קישורים באותה מודעה. יש לכם אפשרות להציג את המודעה בניוז-פיד גם במובייל וגם בדסקטופ, וליצור מעיין מודעה רבת חלקים.

שיווק בפייסבוק Multi Product Ads

היופי של הכלי הזה הוא בכך שהוא מאפשר לכם ליצור בולטות ולהגדיל את סיכוי האינטראקציה עם המשתמש. הפיד של קהל היעד שלכם אומנם עמוס, אך אל תשכחו שהפיד רץ מלמעלה למטה, ה- Multi Product Ads רץ מימין לשמאל ומאפשר לכם ליצור שטח פרסומי שקופץ לעין ויוצר עניין אצל המשתמש ובכך מגדיל את הסיכוי שלו לקרוא את המודע שלכם ולהקליק עליה.

פרסום בפייסבוק בעזרת ה Multi product Ads מאפשר  לכם לשים שלושה קישורים שונים למוצרים או שירותים שאתם רוצים לפרסם והבוקסה הרביעית שמתווספת מובילה לעמוד העסקי שלכם, כך שהמשתמש יכול לבחור ולבדוק את עמוד החברה לפני שהוא מסתכל על המבצעים או המוצרים שלכם.

 Boost Post 

פרסום בפייסבוק באמצעות קידום פוסטים- פייסבוק מאפשרת לכל בעל חשבון (עסקי ופרטי) את האפשרות לקדם פוסטים נבחרים, על ידי כפתור ה-Boost Post. קידום הפוסט נועד להגביר את החשיפה שלו בהתאם לפילוח הקהלים המתאים. בעבר הייתה אפשרות לפלח קהלים רק לפי חברים בעמוד או מיקום, אך לאחרונה פייסבוק הוסיפה אפשרות מצויינת – פילוח לפי תחומי עניין.

שיווק בפייסבוק Boost Post

כלי ה-Boost Post יכול לשמש עבורכם כלי עבודה חשוב, בעיקר אם אתם מקדמים אתר תוכן או מנסים להגדיל את כמות החשיפה והעניין לעמוד העסקי שלכם באמצעות תוכן איכותי. חשוב להבין שהכלי נהפך כיום לכלי מרכזי וחשוב עבור כל מנהל מדיה חברתית והוא מאפשר יכולת פילוח וטרגוט גבוהים מבעבר, מה שבתורו מאפשר לכם הגעה לקהלי יעד חדשים ומדוייקים יותר.

עבודה נכונה עם פוסטים מקודמים ופילוח לפי תחומי עניין מאפשר לכם הגעה לקהלי יעד שבעבר לאו דווקא הצלחתם להגיע עליהם. למעשה הכלי מאפשר לכם יכולת להרחיב ולהעמיק את מעגל הפעילות והאינטראקציה של העמוד העסקי שכלם, על ידי טרגוט ופילוח נכונים של תחומי עניין.

“החשכת” פוסטים ב-Power Editor 

ה-Power Editor הוא אולי הכלי השימושי ביותר בקרב מנהלי מדיה חברתית. השימוש ב-Power Editor יאפשר לכם מגוון רחב של פעולות בעמוד, כגון פילוח קהלים מתקדם, הוספה ושליטה ברכיבי קריאטייב במודעות, הפעלה והרצה של מסעות פרסום, ניהול מקביל של מספר מסעות וכדומה. האדיטור מציע כמה פיצ’רים ייחודיים שאינם נמצאים במנהל המודעות הרגיל והוא יכול לספק לכם ערך מוסף ושליטה גבוהה יותר בפרסומים.

אחד הכלים שה editor מעמיד לרשותכם הוא האפשרות ל”החשכת” פוסטים (Unpublished Posts). אלו פוסטים שמופיעים רק בניוזפיד של אוהדי הדף כפרסומות ולא כפוסטים בדף העסקי עצמו. בניגוד ל-boost על פוסט קיים, כאן מדובר בפוסט שיופיע רק מחוץ לעמוד שלכם באופן שיאפשר לכם לפנות לקבוצות מיקוד המתאימות לפילוח הקהלים שלכם (למשל רק נשים שמתעניינות בטניס וגרות בחיפה) וכך לקדם מבצעים ומסעות פרסום באופן מטורגט ואפקטיבי, מבלי למלא את העמוד העסקי בפוסטים מיותרים או “שיווקים” מדי.

שיווק בפייסבוק "החשכת" פוסטים ב-Power Editor

הכלי השימושי ביותר בקרב מנהלי מדיה חברתית בפייסבוק ה Power Editor

PPC

רבות דובר על אפשרויות פרסום הפרסום הממומן בפייסבוק וזהו כלי שידוע כבר למרבית העוסקים בשיווק הדיגיטלי אך חשיבותו רבה ועל לא נשכח את פרסום הפוסטים הממונים על פי טירגוט קהל יעד שמהווה יתרון עצום עבור פייסבוק ומעצים את חשיבותו ככלי שיווקי ופרסומי עבור עסקים .

הכותב הוא אור בלאן, מנהל מדיה דיגיטלית בתג מדיה גרופ

מומלץ  לקרוא על אפשרויות פרסום בערוצים נוספים:

GSP – כל אפשרויות הפרסום ב Gmail שלא ידעתם על קיומם לוגו גימייל
כלי הפרסום ב You Tube לוגו יוטיוב

share on