פרסום בגוגל, פרסום באינטרנט, PPC

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא אחד הכלים היעילים ביותר לשיווק באינטרנט. פרסום במנוע החיפוש של גוגל מאפשר למפרסם להגיע מצד אחד לקהל רחב של גולשים שנכנסים מדי יום למנוע החיפוש הגדול בעולם, ומצד שני להתמקד בקהל יעד ספציפי של גולשים המחפשים בדיוק את השירות או המוצר שהוא מוכר.

עוד יתרון עצום של הפרסום בגוגל הוא המודל העסקי שלו – המפרסם משלם רק אם הקליקו על המודעות שלו (Pay Per Click – PPC), ויכול לקבוע כמה הוא מוכן לשלם על כל הקלקה. הקלקה על המודעה מובילה את הגולש לדף נחיתה ייחודי שבו בדרך כלל מבצע הקונה פעולה כלשהי (מילוי טופס השארת פרטים או קניית מוצר). פעולה זו נקראת המרה.

ניהול קמפיין PPC ב-tag

ניהול קמפיין PPC בגוגל בצורה טובה, אפקטיבית ובעיקר חסכונית, מצריך ידע בעולם השיווק באינטרנט והכרה טובה של מערכת Google Adwords, וכאן Tag נכנסת לתמונה. ל-Tag ניסיון מוכח בצמצום עלויות הקמפיינים הממומנים בגוגל והגדלת מספר ההמרות. איך אנחנו עושים את זה?

  • מחקר מילות מפתח מקיף ומדויק – כדי שהמודעה שלך תופיע בכל החיפושם אחר מילות המפתח הרלוונטיות למוצר שלך, ולא תופיע בחיפושים לא רלוונטיים.

  • מחקר על המתחרים, על התחום שבו פועל העסק שלך, והכי חשוב – על הלקוחות שלך.

  • כתיבה נכונה של המודעות ועמודי הנחיתה כדי שהם יהיו הכי רלוונטיים למילות החיפוש

  • ניהול ומעקב צמוד אחרי התנהלות הקמפיין ושיפור מתמיד שלו בהתאם לתוצאות. לא מספיק להעלות את המודעה לאוויר, כדי למקסם את הרווחים צריך לעקוב באופן קבוע אחרי הצלחת הקמפיין ולטייב אותו באופן שוטף.

  • הגדלת לידים איכותיים על ידי אסטרטגיית שיווק בדוקה ואפקטיבית.

מושגים קשורים:

 

  • קידום ממומן – הרבה אנשים קוראים לפרסום בגוגל קידום ממומן, כדי להבדיל אותו מהקידום האורגני. תוצאות החיפוש בגוגל מתחלקות לתוצאות ממומנות (המודעות המופיעות בראש העמוד ובצדו), ותוצאות אורגניות (10 תוצאות בעמוד). בעוד שכדי להגיע למיקום גבוה בתוצאות האורגניות יש לשפר את האתר ולחזק את הסמכות שלו ברשת באמצעות SEO, כדי להופיע בתוצאות הממומנות אפשר לשלם.

  • PPC/CPC – קיצור של Pay Per Click או Cost Per Click – הרבה פעמים הפרסום בגוגל נקרא בשם זה מכיוון שזה המודל שבו הוא עובד.

  • רשת התוכן – בנוסף לפרסום במנוע החיפוש שלה, מאפשרת גוגל לפרסם באתרים אחרים שבחרו לשים אצלם מודעות של גוגל. בדרך כלל המודעות מפורסמות בעמודים עם קונטקסט רלוונטי לתוכן המודעה. הפרסום ברשת התוכן הוא זול יותר ומבטיח חשיפה לכמות גדולה של גולשים, אך לרוב הגולשים נוטים להקליק פחות על מודעות אלה מאשר על מודעות במנוע החיפוש.

מנועי החיפוש הם כלי נהדר לפרסום באינטרנט והעלאת המודעות לעסק, אך צריך לעשות זאת נכון – לבחור את מילות המפתח הנכונות, לכתוב את המסרים המתאימים, לבצע פילוח מדויק של קהל יעד ושעות נכונות לפרסום באינטרנט ובגוגל וכך לקבל מקסימום גולשים עבור מינימום השקעה. הפרסום בגוגל עובד! הפרסום באינטרנט עובד!

share on