באנרים ודפי נחיתה

באנרים ודפי נחיתה

בניית קמפיין טוב תלויה לא רק ברעיון שיווקי ובהבנה של השוק, אלא גם בעיצוב שימשוך את העין ויעודד את הגולש לפעולה, וכאן היתרון של tag בא לידי ביטוי. אנחנו מעצבים את הבאנרים ודפי הנחיתה בהתאם לכל קמפיין ולמטרות הייחודיות שלו, על מנת להבליט את המוצר שלך על פני המתחרים.

עיצוב באנרים

באנרים הם שיטת הפרסום הוותיקה ביותר ברשת. באנרים מופיעים בצורות שונות באתרים באינטרנט, ולחיצה אליהם מביאה את הגולש לדף נחיתה. החשיבות של באנרים היא ביצירת מודעות למותג וחשיפה רבה אליו. מכיוון שמעט אנשים מקליקים על הבאנרים, הם מביאים פחות המרות מפרסום בגוגל למשל, אבל מעניקים למותג שלך נוכחות חשובה ברשת. Tag תעצב לך את הבאנרים בצורה שתעביר את המסר השיווקי בדרך הטובה ביותר, כחלק מקמפיין כולל או לצורך נקודתי, בהתאם לצרכים והמטרות של הקמפיין שלך.

דוגמאות לבאנרים:

עיצוב עמודי נחיתה

עמוד נחיתה הוא העמוד שבו נוחת הגולש אחרי שהקליק על מודעה או באנר. בדרך כלל בעמוד הנחיתה יש אינפורמציה על המוצר או השירות ואפשרות לבצע פעולה כלשהי, בין אם זה לקנות את המוצר או להשאיר פרטים ליצירת קשר. המטרה של עמוד הנחיתה היא להביא את הגולש, שלחץ על המודעה והביע עניין במוצר, לבצע פעולה בעמוד – פעולה זו נקראת המרה.

המאפיינים של עמוד נחיתה טוב:

  •     תמציתי – מעביר את המסר בכמה שורות, אם יש בו טופס הוא צריך להיות קצר כדי לא להכביד על הגולש
  •     אינפורמטיבי – מסביר את יתרונות המוצר על פני המתחרים
  •     מניע לפעולה – בעזרת אימג’ מושך, כפתור בולט ומסר של קריאה לפעולה, שאי אפשר להתעלם ממנו.

דומאות לעמודי נחיתה:

tag יכולה ליצור לכם תמהיל שיווקי בהתאם לצרכים שלכם ולמאפייני המוצר שלכם. צרו איתנו קשר לקבלת ייעוץ חינם לפתרון שיווק באינטרנט המותאם בשבילכם.

share on