Tag Media GroupTag Media Group
  • שיווק דיגיטלי
    • מהי אסטרטגיה שיווקית?
    • פרסום בגוגל
    • קידום אפליקציות ASO
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום ביוטיוב
    • שיווק דיגיטלי B2B
    • שיווק למוסדות לימוד
    • מונחים מקצועיים
  • SEO קידום אתרים
    • קידום אורגני לאתרי וורדפרס
    • דוחות גוגל אנליטיקס
    • פירמידת קידום אתרים
    • אנליטיקס
    • דגשים מכנס האנליטיקס All Thing Data
    • מטא תיאור
  • בניית אתרים
  • לקוחות
  • אודותינו
    • מי אנחנו
    • צוות
  • בלוג
  • צרו קשר
  • 052-4847818
  • עברית
    • עברית

בלוג

0

פורמט מודעות הטקסט הממומנות של גוגל משתנה עוד כמה ימים! הנה הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת

Posted on ינואר 19, 2017

מודעות הטקסט המורחבות של גוגל נכנסות לתוקף ב-31 לינואר! מתרגשים? אבל חשוב מזה, האם אתם מוכנים?

שינוי מבנה מודעות הטקסט של הממומנות של גוגל (Adwords) הוא אחד השינויים הגדולים של גוגל בשנים האחרונות, אם לא הגדול מכולם. ממש עוד מעט, כמות הטקסט במודעות תוכפל פי שתיים!

אז מה בעצם משתנה פה? הנה 10 דברים שמנהלי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים צריכים לדעת לקראת השינוי.

מה הם המודעות המורחבות (Expanded Text Ads)

המודעות המורחבות הן כפולות מהמודעות הקיימות, והן מעוצבות על מנת למקסם את הנוכחות שלכם בחיפוש במובייל על ידי כותרות גדולות יותר ותיאור רחב בהרבה. חשוב לציין שהמודעות המורחבות יופיעו בכל המכשירים – מובייל ודסקטופ, ויותאמו באופן אוטומטי בהתאם לגודל המסך של המכשיר.

מתי השינוי נכנס לתוקף?

ב-31 לינואר (ממש עוד כמה ימים) השינוי נכנס לתוקף, כל המודעות בפורמט הישן נשארות באוויר אך לא ניתנות יותר לשינוי, כלומר – ברגע שתרצו לשנות את המודעות גוגל יאלץ אתכם להתאים את המודעה לפורמט החדש.

כמו-כן מודעות בפורמט החדש יקבלו דירוג גבוה יותר בגוגל.

מדוע גוגל מבצעת את השינוי הזה?

גוגל מתארת את השינוי הזה כמהלך המשמעותי ביותר במודעות הממומנות שלהם מאז שהם השיקו את הפלטפורמה לפני 15 שנה.

בראש ובראשונה גוגל מתאימה את הפלטפורמה לשימוש בטלפונים ניידים – עם מאות מיליונים שגולשים דרך מובייל, אין סיבה שהמגמה הזו לא תמשיך לצמוח.

גוגל כבר הסירו את המודעות הצדדיות על גבי הדסקטופים לפני מספר חודשים ולכן זה צפוי שהם ימשיכו להתאים את חווית המשתמש להתנהגות המשתמשים.

כמה גדולות המודעות החדשות?

המודעות החדשות גדולות ב-47% בתווי טקסט מאשר המודעות הקיימות, בקיצור – פי שתיים. הנה השוואה בין הפורמט הישן לפורמט החדש:

איך נראות המודעות החדשות?

הנה לפני ואחרי של תצוגת המודעות החדשות של גוגל, שימו לב להכפלת הכותרות, הזדמנות מדהימה להעביר מסרים שיווקיים בצורה רחבה וטובה.

כיצד להיערך לשינוי הזה?

מפרסמים שלא עשו התאמה לכל המודעות שלהם צריכים לעשות אותם כבר אתמול, ולמנף את היריעה הרחבה שגוגל מאפשרת במודעות החדשות.

  • חשיבה אסטרטגית לגבי המסרים השיווקיים החשובים
  • התאמה וניצול מקסימאלי לכמות התווים החדשה
  • ייצוא של כל המודעות החדשות לאקסל
  • עבודת קופירייטינג איכותית ושינוי מיידי של כל המודעות

צריכים עזרה? שלחו לנו מייל ל- oren@tmgroup.co.il  ונשמח לסייע.

Categories: ללא קטגוריה

View all
45 posts

oren


חיפוש

פייסבוק

‎שיווק דיגיטלי ופיתוח טכנולוגיות - tag - Media Group‎

קטגוריות

  • Amazon
  • ללא קטגוריה
  • פוסטים
read previous

9 צעדים לבחור משרד דיגיטל שמתאים לכם

ינו 19, 2017 @ 11:05 am







    נשמח לראותכם!

    רח’ השפלה 3 תל אביב
    טלפון: 052-4847818
    shay@tmgroup.co.il

     

     

    צור קשר

    052-4847818

    עמודים

    על החברה

    לקוחות
    הרשמה לניוזלטר

    מומחיות

    טכנולוגיה ופיתוח
    שיווק באינטרנט
    הקמה וניהול פורטל ארגוני

    logo-white

    כל הזכויות שמורות לתג מדיה גרופ 2012 ©

    share on

    ×